har badat!

nu har jag badat färdigt. Funderade på att ta en glass med syrran efter det här. Gotti gotti....! Snart börjar idol så jag ska snart sluta skriva men jag måste få berätta vad som hände idag. Cornelia åkte med oss och så skulle jag gå till skolan för vi var på parkeringen(trappan) och Cornelia gick till sina kompisar. Sedan hör jag en sladd och ett jätte högt tut bakom mig och där ligger Cornelia och Mikkis på marken och lixom grät!!! Och jag sprang dit och det var massa andra där som ringde och skrek!Jag fick panik och det ända jag fick fram var hur gick det!!!??? Kunde jag inte lixom ha sagt något vettigt? Men strunt i det nu ska vi prata om hur läskigt det var!! Fick värsta chocken! Kramizzar Eveline!!!♥

Kommentarer
Postat av: Sebastian

Trevligt med ett bad! :)

2009-09-24 @ 21:54:10
URL: http://sabbaa.se
Postat av: Anonym

em aha,vart det dina kompisar?

2009-09-24 @ 22:18:59
URL: http://shanattis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0