Fredag

OMG! Syrran var med på mest aktiva listan igår:O:O:O:O:O Jag bloggar därimot inte så mycket eftersom jag bryr mig mer om livet;) Men någon gång ibland gör jag väl det, jag känner ingen press på att blogga vilket e riktigt sjönt! Jag har inte många besökarre men jag gör mitt bästa för att få fler i allafall! Men nu tänker jag inte mer på det och sen så berättar jag hur skönt det är att det äntligen är fredag!!! Såklart blir det köttfärssås och spaghetti ikväll som vanligt daah det äter vi alltid på fredgar? Asså jag kan inte sluta tänka på aktiva-listan allvarligt i am så avis eller vad man säger hi:) När mamma kommer så ska vi åka till coop och handla efter det så slappar vi och osv. Kramisar Eveline♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0