varmkorv!

hejsan svejsan hopp i galoppen! gick precis till vegabaren och köpte en korv för att jag inte har ätit på jätte länge det gick väl si sådär typ när jag stog där så frågade en kille som jobbade där bah:
-korv?och så kolla han åt ett annat håll (såg det ut som) så jag liksom bah kolla bak och sen så fattade jag att han mena mig så jag bah:
-ähhhhhhh aa jag ska ha en varmkorv. så han bah:
-längst fram i kön! så jag gick längst fram i kön aa och sen gick allt som vanligt och jag gick hem och nu så sitter jag här och tittar på TALANG 2009.  BYE BYE!

Kommentarer
Postat av: jennifer

haha första gången du beställer på vegabaren är stolt över dig syrran:)

2009-05-12 @ 20:33:06
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0