förlåt "igen"

hej förlåt igen att jag inte skrivit på ganska länge ni vet har fullt upp! idag blev jag AS sur på min kompis Jennifer kolla igår så frågade jag henne om vi kunde göra något i morgon(alltså idag) hon bah:
 -nee jag kan inte jag bah du kan ju aldrig leka bara med Charllote och sen idag så går hon tiil Charlotte och bah:
 -ska vi ringa och fråga om vi kan leka idag jag bah ¨WHAT A F*CK  och sen så börja hon säga typ a min mamma sa i morse att jag fick leka med någon jag bah:
 -okej men då kan du ju leka med mig!! och då börja hon säga att hon bah vill leka med Charlotte för att jag var "tråkig" blev så jävla piss arg! jag ville typ börja gråta för hon väljer alltid den dära jäkla Charlotte före mig!ohhhhh vill bara slå henne just nu!!aja annars har jag inte gjort något speciellt! vet inte vad jag ska skriva om 2som vanligt2 så jag  slutar skriva nu BYE BYE!




Kommentarer
Postat av: Josephine

hej, allt bra idag ? :)

2009-05-08 @ 10:02:56
URL: http://stjupid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0