emma!!!!!!!!!

hejsan har inte skrivit på SEX dagar!!!!!!! vi har varit på landet och jag har inte kunnat skriva men i alla fall var Emma ute..! YES! hon har typ inte vart ute på landet på hundra år och jag har inte sett henne sen sommarlovet. Vi hade förstos jätteroligt! jag spelade kort till typ mitt i natten! på onsdagen när vi kom ut så hade dem köpt cola och jag tappade den utomhus så det blev värsta fontänen!FETT kul! idag så motionerade jag och Emma typ as länge och vi ville va nyttiga så vi tog ut flingor och torkad frukt( red beriess ) som den heter aa och när mormor kom hem från promenaden med mamma och jennifer sa hon exakt så här:
- men va FAAN! så jag bara okeej... jag menar hur ofta hör man sin mormor säga fan jag hör henne i alla fall henne säga det många gånger! har lite disney frågor om olika filmer till er!!!!! svara i en kommentar!:

1. vad heter peter pans fiende?

2. vad heter skogen där nalle puh bor?

3. vad heter bamses kloka kompis som är en sköldpadda?

4. vem spelar Will turner i filmen Pirates of the Carabbien?

5. vilken färg har bloom på WINX Club grön, röd elr orange?

6. i vilken teknad film ser vi bl a barnebn Cartman, Stan, och Kenny samt då och även Saddam Hussein och Jesus?

7. Pippi långstrump häst heter söta gubben.

8. nämn fyra av de fem medlemmarna i familjen simpsons.

pyss!!//eveline


Kommentarer
Postat av: My

1. Kapten krok

2. Sjumilaskogen

3. skalman

4. Orlando Bloom

5. orange

6. Barnen Cartman

7. nej, lilla gubben

8. Maggie,lisa,bart,homer

visst är jag bra!

2009-05-25 @ 19:47:34
URL: http://ljungros.blogg.se/
Postat av: jennifer

Eveline lägg ut lite svårare frågor;)

2009-05-26 @ 19:57:12
URL: http://jennifersoderlunds.blogg.se/
Postat av: Sofia

Hejsan hoppas du har en bra dag, kolla gärna in min blogg.

Mvh Sofia

2009-05-28 @ 15:15:04
URL: http://heardofme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0