AJ SOM FAAAAAAN....!!!!!

HEJ! jag är så jävla sjuk så det finns inte!!! typ AAAAAAJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! idag så gick vi till sjukan och skulle se varför jag har ont i halsen! sen så skulle doktorn kolla i min hals och han bah stoppa in en jävla så här ca 18 cm lång tops och typ kvävde mig jag bah  va faaan....? alltså jag sa det inte men jag tänkte lite så!
sen så fick vi ett papper vi skulle ge till någon på sjukan. sen skrev hon ut ett recept till den första doktorn som vi skulle gå till igen så han kunde säga vad det var för nåt. nu kommer det värsta vet ni va han sa?: han sa att jag hade halsfluss!!!
jag bah:
VAAAAAAAAA? fan jag har ju precis haft det och det gör så jävla ONT!!! plus att jag måste ta pencelin så himla äckligt så det går inte. och jag kan typ inte svälja dem så jag måst tugga! det är SÅ äckligt! så jag och mamma var tvungna att köpa oboy! HAHAHAHA!sen skulle vi åka till kista centrum för att göra en sak(får inte berätta) men det tog lite tid så jag och mamma gick och kolla på kläder och skor!!!! hittade ett par jätte fina skor där! jag kanske kommer få dem idag för vi ska åka till farsta centrum och kolla runt lite jag ska kanske köpa något annat också för jag ska ta med mig pengar! ohh är så jävla arg kan inte lägga in bilder på datorn med min dator jag måste ha pappas dator för det FUCK! och så klart är pappa i ett annat land:-O ohh juste så hittade jag mina disney kort idag har typ inte sätt dem på 1 år! och plus att jag hitta mitt favo kort där i också:D som föreställer  två skunkar som pussas! HAHAHAHAHAHAHA! men asså seriöst dem ser så jävla söta ut! jag fick dem av min farfar som inte använde dem(så klart) aja så jag och jennifer fick dem:D men det var länge sen! aja BYE BYE!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0