söndag!

hej idag är det söndag! det är tidigt på morgonen så jag vet inte riktigt vad vi ska göra. jag vill ha kommentarer, kommentarer, KOMMENTARER! igår lekte jag med jennifer vi bakade snöbollar MM!! och sen när mamma och pappa kom  hem sa dem att vi skulle gå ut då gjorde vi det vi gick till parken och tillbaka för vi ville gå och handla det är roligt!! och så  gjorde vi det och vi köpte bokmärken till mig med. med prinsessor! ohh juste ikväll ska jag och jennifer göra en fin middag till mamma och pappa!!


mvh nasse älskaren!




Kommentarer
Postat av: lilla nathalie

heeej<3

du har gjort fint på din nya blogg/nathalie

kan jag få hjälp med designen på min mejla elr når hur man gör...;D

...plzzz

//nattizzz

ps: love nasse too<3333

2009-03-15 @ 16:34:29
URL: http://lillanatha.blogg.se/
Postat av: mashall

här får du kommentar Eveline av din bästis MASHALL kan du skriva mer saker Eve okej hejdå

2009-03-22 @ 10:30:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0