PYAMASPARTY HOS MASHALL!!!!!

hej igår var jag på pyamas party hos mashall JÄTTE ROLIGT men jag önska jag fick sova över där men ändå det roligaste var när vi lekte talang 2009! jag och mashall var tillsammans vi dansade och det blev VÄRLDENS bästa dans!!!  Mashalls stora syster filmade med sin kamera charlotte och mashalls kusin var programledare och jury!! i slutet när vi skulle se vem som vann skulle mashalls kusin hem det var syn så charlotte fick bestämma själv vem som skulle vinna i slutet fick vi veta vem som vann det var emmy jag trodde värkligen  det var vioch jag skulle tagit våran för vi kunde hela utantill och dansen var cha 2 min!!! men vi kom tvåa!! sist kom sara och melinda!!!! dem var inte så bra dem gick nästan bara runt men inte för att vara dum!! ha det så bra 



mvh// nasse älskaren!! 

Kommentarer
Postat av: mashall

jag håller med dig eveline jag ville att vi skulle vinna

2009-03-10 @ 19:38:44
Postat av: eveline

mm vi va bättre en emmy tyckte jag!!

2009-03-14 @ 11:10:15
URL: http://lovenasse.blogg.se/
Postat av: eveline

mm vi va bättre en emmy!

2009-03-14 @ 11:11:04
URL: http://lovenasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0