sommarkollo<3

hejsan! Första dan på sommarkollot! FETT KUL ASSÅ! När vi kom dit fick vi leka en knäpp lek som gick till så här Anki ( en av fröknarna ) börja och sa så här: Hej jag heter Anki. Vad heter du? till tjejen brevid och så säger den tjejen som hon sa til: Hej Anki. Jag heter ......... vad heter du? och så gick vi runt. och sen delades vi upp i grupper. Grupp 1, Grupp 2 och Grupp 3 jag hamna i ett:an och Emma och Wilma hamna i 3:an. Grupp ett( jag) fick börja med att göra mössor med sitt namn ( asså man fick skriva sitt namn och göra typ en smiley med olika färger sen fick jag baka citron muffins och sen så fixa jag till min mössaför den blev jätte ful men sen blev den mycket finare! sen var det lunch och det var köttfärssås och spagetti.Och jag tog inte köttfärsås för den såg jätte äcklig ut och dem tog på AS mycket pasta och sen när vi åt så luktade pastan KRÄÄK!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0