min dag

                                                                         

  Hejsan!så här har min dag varit idag:
jag vaknade klockan kvart i fem på morgonen
hos Emma. Jag hade inte sovit nåt på nästan hela natten
och precis när jag skulle somna kom Emma och väkte
mig så jag blev as arg.
sen när jag hade blivit arg på henne gick vi upp och åt frukost.
Sen borsta vi tänderna och håret och sedan studsa vi flera timmar
och allra sist åkte vi till sista dan på kyrkis. Dan innan
hade jag och Emma gjort kort och plockat blommor
till fröknarna som vi gav till dem idag.
på morgonen i kyrkis gjorde jag en namnskylt
som man kan sätta på dörren. sen så
åt vi lunch och det blev tunnbrödrulle(MUMS)
sedan gick vi till rudan och badade och hade kul! berättar
mer i morgon nu måste jag verkligen gå och lägga mig är så trött!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0