Lovisa

Hejsan! Igår såv jag över hos Lovisa(min lillkusin) och jag bubblade i hennes bubbelpool! Sen skulle Zacke sova så jag och Lova låtsades att vi skulle sova men igentligen så satt vi och spela ap buzz mitt favoritspel! Jag vann ALLA omgångar förutom 2 för då kom vi lika HAHA! I morgon är det dags för sommarkollo igen Kommer inte håg var vi skulle någonstanns men det var något ställe man kunde bada i vattnet. har precis spelat på www.king.com en sida där man vinner juveler genom att spela spel har bara 82 men har haft 260!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man får typ 1 elr 2 juveler av att spela 1 spel och att köra 1 spel tar typ 5-10 min! BYE BYE!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0