lite mer listor om mig....

hejsan! Idag var det super gott till lunch det var pannkaka med sylt! Men det dåliga var att jag mashi, och Louise satt i ett rum på letionen och Mashi låtsades som om att hon kunde hupnotisera((stavning)) och då så skulle Louise också göra det och då så skulle hon knäppa till fingret mitt framför ögat på mig men hon kom förnära så hela hennes nagel kom i mitt öga..! så nu ser jag typ suddigt på det ögat men mamma tror inte att det är nåt farligt så hon sa att om det inte går över innan i morgon så så får jag gå till skolsyster elr åka till doktorn!! lite mer listor kom jag på!

favorit djur:


1.Se hela bildenapa


2.
katt




 hamster


favofärg:

1. mörk rosa ( hitta inte nån så himla mörk men det här får duga)

2.
Se hela bildensvart

3. blå/turkos
Se hela bilden


aja orkar inte göra mer listor gör kanske mer senare måsta vila ögat!!!!!! BYE BYE!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0