Förlåt! Godnatt

Hejsan! Förlåt att jag inte skrev någonting om birka paridaise men jag palla inte men om ni skulle vilja läsa så besök min syrras blogg genom att klicka här! sen så har jag några frågor här som jag tog från Emmi förlåt!!!

*  Varför är ordet förkortning så långt ?
*  Varför skäller inte kastrerade hundar i falsett ?
*  Varför finns det inte kattmat som smakar möss ?
*  Varför är det så svårt att stava till dyslektiker ?
*  Varför heter det extrapris när det inte alls kostar extra mycke ?
*  Varför är det aldrig upptaget när man ringer fel ?
*  Varför trycker man hårdare på fjärrkontrollen när batteriet håller på att ta slut ?
*  Varför kallas det biljard när det bara är 15 bollar på bordet ?
*  Om " 7-eleven " är öppet dygnet runt , 365 dagar om året - varför finns det då lås på dörrarna ?
*  Finns det ett annat ord för synonym ?
*  Om superlim nu fäster på allting , varför fastnar det inte på insidan av tuben ?
*  Hur slänger man bort en soptunna ?
*  Om majsolja kommer från majs, var kommer du barnolja ifrån ?
*  Om en döv tecknar en svordom , tvättar då mamman hans händer med tvål ?
*  Om du kväver en smurf , vad får hans ansikte för färg ?

haha så jävla sköna!!
Godnatt♥


Kommentarer
Postat av: Emmi

är due seriös att due tkr deh ? = O

2009-06-25 @ 22:34:19
URL: http://heiskanens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0