='(

HEJSAN!
är så arg får inga besökare=( orkar liksom
inte skriva när inga läser='( Vill ha mina besökare tillbaka=) Så kommntera
bara om ni läser min blogg nån gång och upplys era vänner om min blogg;)
Så skulle jag ju skriva förlåt för att inte skrivit på länge men det är ju sommar man vill inte
blogga hela dan direkt. Idag har vi åkt och lämnat pappa vid Silja båtarna, han ska till Estland i två veckor=( MISS U  2! </3

Jag vill ha kommentarer av den dära "anonnym" som skrev att hon/han tykte om min blogg.


Kommentarer
Postat av: Em♥

Ta bort iPoden ! Ganska irriterande att hålla på att trycka stopp när man nt vill lyssna !

2009-06-29 @ 20:29:40
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: Em♥

Ta bort iPoden ! Ganska irriterande att hålla på att trycka stopp när man nt vill lyssna !

2009-06-29 @ 20:29:42
URL: http://heiskanens.blogg.se/
Postat av: jennifer

EMMI GÅ OCH DÖ;)

2009-06-30 @ 16:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0