Vi har varit på Fejan:)

hejhej:):):)
precis som jag sa åkte vi till Kois och bada lite brrrrrrrr:S:S
Okej det var inte så lite men;)
Där åt vi också lunch det blev pappas egna köttfärssås:P
och så kom Mia (mammas kompis:P)
Och bla bla bla bla bla bla bla.....
Sen åkte vi till Fejan och åt middag där:)Här ska ni få se vad vi tog:)
Eveline(jag): Pannkakor med sylt och grädde:P'
mamma: jag fattade aldrig vad hon tog, typ någon fisk med potati mos:)
pappa:hamburgare med barbaque :P Var så jävla gott!!!:P:P:P
jennifer: kött med pommes det var också muuummms:P
till efter rätt:
Alla förutom pappa:vaniljglass med choklad sås+jordgubbar :) det var super:P
+ en varsinn jordgubbs drink som hätte: färska bär:)
pappa:¨nån grej kommer inte ihåg;)
hejdå och godnatt:) Dröm sött:):)


Kommentarer
Postat av: karolinajonsson

haha ja det kan jag förstå, inte så varmt längre :p snart höst nästan ;)

2009-08-16 @ 02:50:49
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

haha oj, det blir nog kallt :)

2009-08-16 @ 10:28:30
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0