Skolans dag:

Hejhej:)
Kom precis hem från min lilla Josse:P
Så här var moin dag i alla fall:):
Jag vaknade upp när mamma väkte mig men sen somna jag om igen så nästa gång jag väcktes Var det för att mamma stog och skrek ner i fr¨ån köket haha. Till frukost åt jag ett glas blåbersoppa(Var inte så hungrig)
Efter det gick jag upp och klädde på mig m.m Och sedan hände olika oviktiga saker:)
När jag kom till skolan så stog Emma där med sin cyckel så jag hoppa upp så skussade hon mig:)
När det ringde in så gick vi in ofc haha och satte os spå våra platser,
Gjorde MASSA saker och skolan var slut!!!!;) Trött,trött,TRÖTT!!
Och så klart så måste jag ju berätta att vi har två nya killar i klassen vid namn Viktor och Markus!
Ha det bra då bloggen, jag har ju faktist ett liv utanför bloggen;)

Mig eller Obama RÖSTA PÅ:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0