målat naglarna:)

hejhej<3
nu har jag kommit hem:)
Vi har haft jätte roligt och jag och Jennifer prova smink:P
+att vi åt världens godaste dagens lunch:P:P:P så man kan säga att vi kom på rätt dag:):)
Men sen var vi i alla fall tvungna att hämta en hyrbil:S:S
*Jobbbbiiiiiiiggggggt+vaaaaararrrrrmmmmmttttttt( i farfars bil;)*
Men efter det åkte vi hem tillslut skönt asså!!:):)
när vi kom hem gjorde jag upp en liten skål med varm vatten och badade händerna
lite kan man säga;)
Och sen så klippte jag naglarna vilket jag verkligen behövde!!!!!:S
Sen så målade jag dem i världens gulligaste ljusrosa färg!!!!!:):):):):)
Nu är mina naglar rena och fina;)

Har eran dag varit skön?

berätta vad ni har gjort:):)*Nyfiken,nyfiken, NYFIKEN!!!*

Kramar på er från mig:)




Kommentarer
Postat av: Emma

oj då :/ hoppas de blir bättre snart

2009-08-14 @ 18:59:46
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Emma

va kul :)

2009-08-14 @ 20:02:11
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0