Lillens Födelse dag:)

Jag tänkte berätta lite om vad som hände igår på lillens födelse dag!:
På morgonen så sjöng vi för honom och gav honom paket
Jag och Jennifre öpte en lite låtsas volvo till honom:)
Sedan så var det skoldag och vi gjorde Bara tråkiga saker;)
Sedan när jag kom hem så satt Jennifer vid datan(hon var sjuk igår)
Och bloggade som vanligt:P
Sen såg jag också att han hade fått världens sötaste lilla tält slott!!!!!:):):)
Sen på kvällen åt vi jätte god middag!! Och efter det så åt vi tårta och glass:P
Sedan åkte vi ut till landet:@
Men jag somnade på direkten i bilen nästan;)
Det var i alla fall lite skönt!!!:O
Så ja nu var jag nog klar:)

Så hejdå:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0