Sälar=Sötizz♥

hejhej!
Min blogg suger!:(
Jag skriver ju aldrig;)
Men jag hinner  ju inte:(
Men som ni vet så var jag på skansen igår och träffade alla sweety djur♥
Allra först gick vi till berg banan där vi åkte upp för den långa backen och sedan gick av:)
Sedangick vi till lillskansen och  så på alla små babie grisar,jätter m.m!!
Dem var så sweety♥
Sedan åt vi lite mat och så klart hade jag sallad med mig:P
Jag åt upp allting!!!!!!!!??????
förutom den lilla äckliga gurkbiten:S
Sen tog jag min havrisbollis:D
Och sen gick barnen till plast grisarna och satte sig med dem små bebisarna!!!!:):):):)
men sen så gick vi till dem riktiga djuren kan man säga och tittade på Björnar,ugglor,sälar m.m!
Sälarna var fett söta!!!♥
En säl klättra upp från världens högsta berg typ och sedan gled den ner det var jätte häftigt!!<3
Ja vi tittade lite på alla djur som tex björnar!!!!:P:P:P
Dem var jätte coola men inte lika coola som dem var förut närdem brottades hahahaah....:D
Men det var bara igår!!.....
För idag har jag varit med Coe och spelat "The dog island!" + Badat bubbelpool hemma hos henne!
Men sen kunde hon inte leka men men.......'
men efter ett dag hade jag något att göra,jag åkte och handlade hahah roligt va?
Ne men det var AS kul för det fanns nämligen ett litet tivoli där hahahh!
Jag och Jennifer hade SKIT roligt!!
Vi åkte en "crazy" karrussel som snurra runt runt runt runt runt..........
+ Den höll på i ca en kvart men jag mår ändå inte illa hahahah!!!
Ikväll ska jag se på scary movie 2!! Det ska bli kul!!:D
Kram Eveline!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0