här kommer testet:D

SKOLA:

Är du duktig i skolan?
Ja
Har du bra betyg? ja
Har du fått göra om ett prov någongång? ja
Har du fått ett bra resultat på ett prov? ja
Sköter du dej i skolan -  ja
Har du tuggat tuggummi under skoltid? Nån gång:)
Haft mobilen på lektionstid? -  Ibland(A)
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? ja

FAMILJ:

Hur många är ni i din familj?
5
Du bor tillsammans med dina biologiska föräldrar? ja
Trivs hemma? ja
Har rymt hemifrån för att du inte orkat med familjen? nej
Har skrikit och slagit din mamma? Vet inte
Har fått en rejäl utskällning på sistonde?  AA!!
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? Jhaha syrran:D
Du älskar din familj oavsett vad som händer? JAAAA!!!!!!!:D:D:D:D<3<3<3<3

VÄNNER:

Du har vänner? Ja

Du brukar vara med? Sommaren Emma skolan Mashi:'(
Vem/vilka var du med sist?  Emma
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? Mm absulut det spelar ingen roll hur dem ser ut!!!!!
Är det okej att ha kill-kompisar? mm jag har flera av dem:)
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar?  NEEEEJ? OFTA JAG SKULLE DET???:O:O:O:O
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? Jag vet inte jag hoppas inte det:(

FJORTIS:


Du sminkar dej varje dag? - nej
Tar kort på dina bröst? - nej
Använder foundation på läpparna? -  vad är det`?
Super dig packad varje kväll? En,en gång OFTA?
Du har pussat en tjej? UWWWWW? Ofta??????????????:O:O:O:O UWWWWWWWW:O:O:O
Du plattar håret och har en form av fjortis frisyr? NEPP!
Ditt hår e knallblont? Nej


Åh kan inte göra klart testet för min data e CP!!!!!!!!!!!!!!!!! Skriver resten senare!:P


Kommentarer
Postat av: s a r a

test är kul att göra :)

2009-08-20 @ 22:16:50
URL: http://sariiiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0