Äntligen lite tid för uppdatering:)

Hejhej<3
Nu har jag äntligen lite tid för uppdatering:)
Oj vad mycket jag har gjort idag sa se om jag får plats med allt ;)♥
nej men det började i alla fall så här:
Nelly kom super tidigt på morgonenså när jag vakna var hon här:D
men Emma sov ju över och hon är ju lite seg;)sen gick vi upp och gjorde lite si och så:)
Sedan åt vi frukost och jag tog två mackor med smör och skinka:)
sedan gjorde vi oss i ordning och cycklade till parken:)
men sen cyckla vi hem igen och hade inget att göra:(
men sen dök iden upp:
Vi samlar flaskor, pantar dem och får pengar!!!!  hahahahahah:D:D
Och det hjälpte för vi samlade ihop mycket pengar till slut:)

+ Att vi fick 3 flaskor och 2 burkar av en jätte snäll tjej:)
Sen så ringde mamma och sa att vi måste handla fisk till lunch(en väldigt sen lunch:P)
för det skulle inte räcka!
Så vi cycklade hem lite snabbt, Hämta pengar och cyckla till bak.
så köpte vi fisken lite vispgrädde och varsinna tuggummi:)
vi köpte "monsters" tuggummin som dem säger.
Jag fick smaken Jordgubb och hon fick smaken blåbär:)
men sen åkte vi hem igen och tro mig det var en längre dag en vad ni tror!
sedan så gjorde vi en massa saker jag inte orkar skriva!:)
Här är en låt jag lyssnar på nu:):



Bra va?

förresten jag har en liten fråga till min läsare:):

Vilken är er favo låt?

Inte vet jag,jag kanske får tips av er:)

hejdå nu och kramar på er:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0