VEGADAGEN!!!!!

hejsan svejsan idag så var det vega dagen och jag fick sjunga min sång. Min sång har samma melodi som bä bä vita lamm fast tre olika verser som  jag skrivit texten till.texten går så här:

vär jord är så fin och så vill vi den ha
sol,vind och vatten är bra för vår planet 
men nu är vår planet jätte jätte arg
 den säger bu bu
nej det är inte bra

om vi inte tar hand om vår planet
vad som händer då det vi inte vet
skräpa inte ner,i våran planet
för då blir det en himla massa fel

för om vi tar hand om våran planet
då blir allting bra
och då blir jorden glad'
så blir också du,och så blir också jag 
ja hipp hipp hurra å vad det blir bra
 Mamma,pappa,jennifer och Wiliam kolla på. men sen när dem hade kollat så gick dem bara!!!!!!!!sen så gick jag och Charlotte runt och kolla på utställningen! sen så kom Louise och kollade med oss! sen så kände jag behövde gå på toa SOM FAAN ! så jag gick på toa ioch när jag var tillbaka så var det vår tur att dela ut chips men det kom ingen så vi fick äta upp ALLTING!!!! MOAHAHAHAHAHAHAHAHAHABHAHAHAHAHAHA!!!!! aja har inget mer att berätta BYE BYE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0