sorry....!

hej  sorry att jag inte skrev i går jag hade bara inte tid! jag menar i går var det ju påsk och då vill man väl äta godis och kolla på sina fina presenter?! aja jag vet inte riktigt när jag vakna men när jag gjorde det gick jag in till mamma och pappa för att kolla på min SÖTA lillebror som är 7 månader. men i stället så såg jag att mamma kolla på olika hus så jag kollade också lite med henne men sen kom jennifer in och påminde mamma att hon skulle gömma påsk äggen så jag och jennifer fick vara i ett annat rum medans mamma gömde äggen! jag hittade mitt påsk ägg först HIHI! jennifer bah:
-jaa  sån där kinder chocklad woow! ja bah
-mm ska vi ta lite? jennifer bah:
-mm.
sen ropade pappa på oss och sa:
- kom jag vill också ha godis elr nåt sånt!
så jag och jennifer  sprang upp och gav pappa en varsinn kinder chocklad eftersom vi fick 3 st var. sen så tog jag en macka och kolla lite på TV! sen gick jag upp och badade  sen så kom Coe/Cornelia och vi lekte lite vi gick t.ex till parken och sen så rita vi lite men sen behövde jag komma för vi skulle till landet. men det btog ganska lång tid innan vi åkte men till slut så åkte vi. när vi var framme gav mormor  oss ett var sitt påsk ägg med ÄNNU mer godis!! och i påsk ägget låg också en massa hello kitty troser och en fin rosa tröja! sen kolla jag lite på TV men det dröjde inte länge innan det var lunch. det var jätte god lunch för det  var ju förstås påsklunch!!!! sen så kolla jag lite på TV spela lite kort lite olika saker men till slut sa mamma att vi skulle gå ut och gå och det gjorde vi också. men när vi kom tillbaka skulle vi till farmor och farfar  där så hållde jag på lite med datorn men sen så kom farmor in och gav mig en påse som var full av massa fina saker t.ex en  pyamas som jag har på mig nu,  en film, och lite smink aja nu pallar jag inte skriva så mer nu!
men en sak kan jag säga. jag ska gå på bio med Lovisa min kusin. skriver mer om filmen senare idag BYE BYE!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0