SORRY................!

hej jag har inte skrivit på AS länge jag är jätte ledsen men idag har jag i alla fall gått upp klockan ähhh   jag vet inte!! aja vi åkte i alla fall med Rosella till Åland. På Åland så badade vi på mariebad. Det är ett badhus där det finns rutchelekana ( elr hur det nu stavas)!!! det var jätte kul vi hade tagit med oss lunch och det vvar bara så roligt. det finns också en bubbelpool som är jätte skön när man har badat och ska sätta sig så bränner det!!!!! jag och jennifer brukar också åka strömmen som vi kallar det när vi är där man åker typ i en ström i en tunnel det är jätte roligt!!!! vi var där i ca 3 timmar och sen så basta jag lite och börja klä på mig.sen så skulle vi ut på stan där så gick jag okch jennifer till leksaks affären och sen så kolla vi på lite kläder. Sen så skulle vi fika så vi gick till gallerian men jag och jennifer ville inte ha nått där så vi fick gå och köpa kulglass. jennifer bah:
- vilken glass ska du ha? jag bah:
- jag ska ha mangomelon. men hon bah:
- halå om du ska ha det får du beställa själv för det är för pinsamt att beställa två st av samma  smak! 
sen  så gick vi tillbaka till gallerian och åt upp vår glass sedan gick vi bara runt och titta lite här och där.sedan sa pappa så här:
-jag tycker vi hämtar bilen elr nåt sånt!
så det gjorde dem! men jag och  jennifer hade lite pengar så vi gick in i en liten butik och hanlade center(MUMS) sen åkte vi till en pub där pappa fikck en öl mamma,jag och jennifer fick en  pommes med ketsup  och salsa och två color!!! sedan åkte vi till färgan. där och vi åt middag och lite sånt! aja pallar inte skriva mer men har i alla fall kollat på robinsson och nu så kollar jag på en skräckfilm typ vet ej aja BYE BYE!







Kommentarer
Postat av: tina

kommentera din syrras blogg , hälsa henne att den är fin..var det fint på åland :)

2009-04-18 @ 23:38:38
Postat av: julia

hejhej. hur pallar du skriva så långt ! ???

2009-04-18 @ 23:39:13
Postat av: Anonym

mysigt :)

2009-04-18 @ 23:39:49
Postat av: Anonym

sorry? vad är det för över skrift????

2009-04-18 @ 23:40:16
Postat av: frida

hejhej, fint rosa bakrund, men liksom du kan inte ha lovenass???? och läga till nasse i varenda ilägg? liksom du är vel typ 8-10 år? vet inte så noga...en du vännen glöm nasse han är en lite skit figur??? förstör inte din blogg med en äcklig nasse????? du kan gilla nasse men bra inte ut det över alla andra !! ville bara hjälpa dig att bli en bättre bloggare !väx upp från nasse ?

2009-04-19 @ 12:58:24
Postat av: frida

hejhej, fint rosa bakrund, men liksom du kan inte ha lovenass???? och läga till nasse i varenda ilägg? liksom du är vel typ 8-10 år? vet inte så noga...en du vännen glöm nasse han är en lite skit figur??? förstör inte din blogg med en äcklig nasse????? du kan gilla nasse men bra inte ut det över alla andra !! ville bara hjälpa dig att bli en bättre bloggare !väx upp från nasse ?

2009-04-19 @ 12:58:27
Postat av: eveline

tror du att jag VILL det elr...? aldrig i livet jag älskar nasse SKIT mycket skriv vad du vill men typ GLÖM

2009-04-19 @ 15:29:11
URL: http://lovenasse.blogg.se/
Postat av: Rita

hejhej, jag tror inte du är så gammal..men du är grymt dyktig för att du skriver så långt

Puss puss

2009-04-19 @ 19:01:48
Postat av: Rita

hoppas du läser det här "elin" liksom vafan du kan inte kommentera hennes bloog så där hon får fan gilla nasse om hon vill det är ju upp till henne,visst?

jag skulle gärna vilja se din blogg om du nu har en.. skulle inte vara säker att den var så fin?

du Evelin ta inte åt dig av omogena skitungar som som inte har mågot liv för dom sitter och kommenterar andra visst dom får ha åskikter men vafan ta inte ut dom över evelin...hon vill fan leva sitt liv och älskar det hon vill!

ville bara att du ska vet!

Puss puss

2009-04-19 @ 19:09:28
Postat av: Anonym

eveline* menar jag

2009-04-19 @ 19:10:05
Postat av: san

hejhej sööt blogg, liksom jag gillar oxå nasse jättemycket :)

fint med rosa blogg gillar rosa :):)

2009-04-23 @ 18:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0