moster vs aliens

hej kag skulle skriva lite om filmen va det. ja som ni säkert märkt på rubriken så såg jag monster vs aliens. den var as bra HIHI! jag pallar inte skriva någonting men jag kan lägga ut lite bilder i alla fall och plus att jag redan har skrivit ett långt inlägg i morse.



'
jag,jennifer och min SÖTA lillebror men ska jag vara ärlig ser han konstig ut på den här bilden.





här är min SÖTA lillebror igen HIH han är så super duper söööt!






han är så SÖÖÖÖÖÖT jag kan inte sluta tänka på min SÖTE bub!   BYE BYE jag kanske skriver i kväll!







HEJDÅ!



Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vad fint hår den blonda tjejen har, lockit, as fiiiint!

2009-04-16 @ 13:27:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0