hejsan svejsan!

hej idag gör jag inge speciellt har bara tråkigt ska läsa andras bloggar nu! och jag fick ett inlägg där det stog:




hejhej Lovenasse!
jag läser din blogg varje dag så jag vill att du skriver vidare.det är värkligen spännande att läsa!
lägg gärna ut bilder det kan nog vara på vad som helst.
men du det odlas värkligen en riktig blogg skrivare,japp du! så skriv o lägg ut bilder så tror jag du blir riktigt bra!skriv långt Evelin så blir det fler läsare,lovar :)
ha det bra!! och du glöm inte bloggen.



och jag undrar vem som skrev inlägget stog inget namn ingen e-post ingen hemsida inte nåt så VEM ÄR DET!

och jag kan inte lägga ut bilder ännu kmr strax att börja med det!!





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej evelin (lovenasse)

liksom du måste inte veta vem jag är,det är nog bästa att du inte gör det...

lovenasse du är fantastig!

skriv mer du är ju riktigt bra på att skriva!<3

2009-04-05 @ 18:56:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0