daddy........!

hej igår lekte jag med Coe/Cornelia. vi hoppade dubbel hopprep med Jennifer min storasyster och jag och hon spela Sims 2.
sen behövde hon spela betminton så Jennifer SMS:ade med Emmi om dem skulle göra nåt och så blev det Emmi kom hit menvi att bara och prata hela tiden.men sen ringde jag och Jennifer mamma okch fråga va hon va/hon skulle hämta pappa elr nåt. hon bah:
-bli inte rädda nu men jag är på väg till sjukhuset pappa har ramlat av motorcyckeln! HJÄÄLP JAG BLEV AS RÄDD! så la vi på. pappa skulle undersökas! sen så s hon också att vi skulle äta sån där jmätte äcklig mat ikartonger! UCCHHH!
efter det så skulle jag till Coe och närjag kom in hade hon typ stukat foten på bedmintonen! så vi kunde inte hoppa dubbelhopprep med Jennifer! Coe bah:
AJ min fot!
jag bah:
halå min pappa ligger på sjukhus!
coe:
vrf?
jag:
han ramla av motorcyckeln!
Coe:
shit. sen gick vi hem till mig och spela data. efter kolla vi jätte lite på se upp för dårana. sen ville hon hem till henne så jag föll med men vi fick inte leka mer då! så jag föll med henne och hämta Samis/Samuel. sen sprang jag hem igen och jag och jennifer ringde mamma och hon bah:
(nåt om att pappa brytit nyckel benet)
aa sen kolla jag och jennifer på se upp för dårana igen jätte länge och sen då jätte sent kom mamma hem klockan va kanske 22:30! och hon åkte cajag vet inte men kanske sex någonstans! sen skullejag typ gå och lägga mig FETT dåligt!
mamma bah:
sa att pappa brutit tre reben också! HJÄLLLP IGEEN! aja sen var jag trött så jag gick och la mig! BYE BYE!










Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra bra Evelin :D

du tog mitt råd, men skariv typ varje dag om du kan, och använd din talang på att blogga!!

jag tror att det är många som läser men inte många som kommenterar dina inlägg , hälsa din pappa att han ska hrya på sig...

Gladpåsk<3

2009-04-10 @ 11:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0